Kontakta oss

Kundcenter – vi hjälper dig

  • Personlig service på telefon
  • Hjälp med vardagsärenden: Öppet alla dagar 7-20 (stängt storhelger och vissa röda dagar)
  • Frågor om lån, sparande och försäkringar: Öppet vardagar 08.00-18.00. Stängt helger och röda dagar.

Påbörja en chatt för snabbast hjälp

Du kan få svar på frågor om våra produkter och tjänster och guidning till personlig hjälp.

Bromölla

Adress

Storgatan 31

Ordinarie Öppettider:

  • Måndag - Onsdag: 10:00 – 15:00
  • Torsdag: 10-17.30
  • Fredag: 10:00 – 15.00

Kontantkassans Öppettider:

  • Måndag - Fredag: 10:00 - 12:00

För att boka tid, vänligen ring 0456 – 453 30 eller besök vår hemsida på ivetoftasparbank.se

Kundcenter: Hjälp med vardagsärenden: Öppet alla dagar 7-20 (stängt storhelger och vissa röda dagar) 

Frågor om lån, sparande och försäkringar: Öppet vardagar 08.00-18.00. Stängt helger och röda dagar.

Epost: Info@ivetoftasparbank.se

Näsum

Adress

Genvägen 4

Ordinarie Öppettider:

  • Måndag : 10:00 – 15:00
  • Onsdag: Endast tidsbokning
  • Torsdag: 10:00 – 17.30
  • Fredag: Stängt

Kontantkassan är öppen under kontorets ordinarie öppettider.

För att boka tid, vänligen ring 0456 – 453 30 eller besök vår hemsida på ivetoftasparbank.se

Kundcenter: Hjälp med vardagsärenden: Öppet alla dagar 7-20 (stängt storhelger och vissa röda dagar)      

Frågor om lån, sparande och försäkringar: Öppet vardagar 08.00-18.00. Stängt helger och röda dagar.

Epost: Info@ivetoftasparbank.se

Kundservice

Välkommen att kontakta oss om du har frågor om digitala tjänster, konton, kort eller andra betalningstjänster.

Privatrådgivare

Välkommen att kontakta oss om du vill boka ett rådgivningsmöte inom sparande, pension och försäkring eller om du har frågor om lån.

Företagsrådgivare

Välkommen att kontakta oss om du vill boka ett rådgivningsmöte inom betalningslösningar, sparande, pension och försäkring eller har frågor om finansieringslösningar. 

Kontoret i Näsum 0456-453 30

Bankjurist 0456-453 75

Bankjurist

Välkommen att kontakta mig om du har frågor om familjejuridik, t ex samboavtal, äktenskapsförord, testamente eller bouppteckning. Även frågor gällande affärsjuridik, t ex kompanjonavtal, generationsskifte eller andra former av kontrakt. 

Marknad

Välkommen att kontakta mig om du har frågor om bankens varumärkesarbete, marknadsaktiviteter eller om du representerar en förening eller organisation och har frågor om bankens sponsring.

Administration

Våra huvudsakliga arbetsuppgifter är interna arbetsuppgifter inom ekonomi, redovisning och administration. 

Ledning

Välkommen att kontakta någon av oss om du har frågor utifrån våra respektive yrkesroller. 

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Så blir banken tillgänglig för dig som är synskadad eller hörselskadad.

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken. Kontakta ett bankkontor så hjälper vi dig.

Du som är hörselskadad kan ringa Kundcenter genom att använda Post och telestyrelsens tjänster, Texttelefoni, Bildtelefoni eller Teletal.

Om du inte är nöjd

För oss på Ivetofta Sparbank  är det viktigt att du som kund är nöjd med både vårt bemötande och med våra produkter. Är du missnöjd är den enklaste och snabbaste vägen för att få hjälp att kontakta vårt kontor i Bromölla 0456 - 453 30 eller vårt kontor i Näsum 0456 - 245 25.

Våra kontor